[ Veelgestelde vragen ]

  • Hoe kan ik betalen?
    Je kunt op verschillende manieren betalen:
    * Overschrijving via de bank/giro op nummer 6005076 tnv by Zenz ovv ordernummer en naam 
    * IDeal, Paypal, Bancontact en Mister Cash
    Onder rembours, dus betalen bij aflevering. De kosten hiervoor bedragen €15,50.
    Contante betaling bij afhalen.
  • Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
    Ja. Voor het bezorgen van je bestelling betaal je een bijdrage. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van gewicht en afmetingen. In de meeste gevallen betaal je voor een standaard pakket €5,50. Meer specifieke informatie hierover vind je terug onder het kopje “Algemene Voorwaarden”. De verzendkosten worden tevens gespecificeerd weergegeven wanneer je het artikel in het winkelwagentje plaatst. Wanneer je het artikel zelf wilt komen ophalen betaal je uiteraard geen verzendkosten.
  • Kan ik van te voren een bezorgafspraak maken?
    Nee, in principe niet. Omdat wij de meeste artikelen met PostNL laten leveren, hebben wij helaas niet zoveel invloed op het moment van bezorgen. Wil je het pakket graag op een bepaalde dag bezorgd hebben, geef dit dan wel bij de bestelling aan. PostNL levert namelijk meestal wel gewoon de volgende dag. Wij geven het artikel dan een dag van te voren mee en doorgaans heb je het dan evengoed wel op de gewenste dag in huis. 
  • Kan ik het artikel ook zelf komen ophalen?
    Ja dat kan in Heerhugowaard. Je moet hiervoor wel van te voren even een afspraak maken. Neem dan via het telefoonnummer of emailadres op de site even contact op.
  • Kan ik het artikel ruilen of retourneren?
    Ja dat kan. Je hebt wettelijk gezien acht dagen zichttermijn voor een koop op afstand. Als je het artikel wilt retourneren dien je het artikel ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking aan ons terug te zenden. Na ontvangst van het pakket controleren wij het artikel op volledigheid en eventuele beschadigingen. Hebben wij het artikel in goede orde ontvangen storten wij je het volledige aankoopbedrag terug. Let op, verzendkosten voor zowel het heen als retour zenden van het artikel blijven voor rekening van de koper.
    Artikelen die op bestelling zijn gemaakt mogen echter niet meer worden geretourneerd. Deze producten zijn immers speciaal voor jou ontworpen en gemaakt en kunnen zodoende niet zomaar opnieuw worden verkocht.
  • Heb ik garantie?
    Op alle nieuwe artikelen garandeert By Zenz dat het artikel moet voldoen aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid conform bestaande overheidsvoorschriften. Je hebt garantie op productiefouten en andere defecten die bij normaal gebruik niet zouden mogen voorkomen. By Zenz stelt vast of er met betrekking tot de klacht garantie van toepassing is. In enkele gevallen is garantie uitgesloten (bijvoorbeeld bij normale slijtage), hierover kun je meer terugvinden in de algemene voorwaarden.
  • Krijg ik bericht wanneer het pakket bezorgd gaat worden?
    Wij versturen onze artikelen meestal met PostNL. Zij bieden het pakket twee keer aan. Ben je niet thuis, dan proberen ze het automatisch bij een van je buren af te geven. Zijn jij en je buren twee keer niet thuis, dan wordt het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaaldepot gebracht. Je kunt het pakket dan zelf ophalen wanneer het je uitkomt. Je kunt er trouwens ook voor kiezen om het sowieso naar het depot te laten brengen. Dan hoef je er ook niet thuis voor te blijven.
  • Kan ik ook een pakket laten versturen naar het buitenland?
    Natuurlijk kun je ook iets laten bezorgen op een ander adres dan in Nederland. Hiervoor gelden dan wel andere verzendtarieven! Neem hiervoor gerust (vrijblijvend) contact met ons op.
  • Kan ik een artikel ook direct als kado opsturen naar degene die het mag ontvangen?
    Ja dat kan. Als je bij je bestelling aangeeft dat het artikel een kado is voor iemand, zullen wij het product extra feestelijk verpakken en versturen naar de jarige of andere feestvierder. Wil je dat het op een specifieke dag bezorgd zal worden, geef dit dan wel even aan. Wij proberen hier dan zoveel mogelijk rekening mee te houden.
  • Kan ik lid worden van een nieuwsbrief?
    Je kunt je aanmelden voor onze nieuwsbrief door je gegevens in te vullen in het hiervoor bestemde kopje in de rechter kolom op onze website.
© 2009 - 2019 By Zenz | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.